Powiatowe Centrum Integracji Społecznej w Legionowie

Szkolenie dla przedsiębiorców

Zapraszamy na szkolenie kierowane do Pracodawców z terenu powiatu legionowskiego pt. „Skuteczna Rekrutacja Pracownika – pigułka wiedzy i dobrych praktyk”

Powiatowe Centrum Integracji Społecznej w Legionowie, Siemens Energy Sp. z o.o., Fundacja Instytut Wolontariatu Pracowniczego oraz Mazowiecka Federacja na rzecz Ekonomii Społecznej, zapraszają na szkolenie kierowane do Pracodawców z terenu powiatu legionowskiego pt.
„Skuteczna Rekrutacja Pracownika – pigułka wiedzy i dobrych praktyk”

Celem szkolenia jest przekazanie Pracodawcom wiedzy z obszaru rekrutacji w oparciu o najlepsze praktyki stosowane w Siemens Energy Sp. z o.o., a także stworzenie platformy wymiany doświadczeń i praktycznej wiedzy między lokalnymi Pracodawcami. Szkolenie będzie nawiązywało także do wypracowania wspólnego podejścia do rekrutacji i zatrudniania kandydatów spośród grona osób wykluczonych społecznie. Szkolenie składać się będzie zarówno z elementów teoretycznych, jak też warsztatowych i odbędzie się w formie on-line. Szkolenie będzie poprowadzone przez ekspertów z obszaru HR z wieloletnim doświadczeniem w rekrutacji pracowników.

 Ramowy plan zagadnień:
1. Jak przygotować dobrą ofertę pracy i jak szukać pracowników?
2. Rozmowa kwalifikacyjna – przygotowanie i przebieg.
3. Pułapki poznawcze w rekrutacji.
4. Wdrożenie nowego pracownika – dobre praktyki i dlaczego dobre doświadczenia kandydata do pracy i nowego pracownika są tak istotne.

Szkolenie odbędzie się w trybie on-line, w czwartek, 3 września br., w godz. 10:00 – 12:00.

Zainteresowanych Pracodawców prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres biuro@cis.legionowski.pl do dnia 31 sierpnia br. do godz. 16:00.
Zgłoszenie powinno zawierać nazwę firmy, imię i nazwisko uczestnika szkolenia oraz adres e-mail uczestnika szkolenia.
Uwaga – udział w szkoleniu jest bezpłatny, ilość miejsc na szkoleniu jest ograniczona.

Szkolenie realizowane jest w ramach projektu wolontariatu pracowniczego.

Wykładowca:
Aleksandra Bogutyn, Konsultantka HR – liderka projektu, Siemens Energy Sp. z o.o.
Od 7 lat zajmuje się rekrutacją pracowników i wsparciem HR dla biznesu. W ramach swojej pracy w obszarze HR odpowiada także za tematykę rozwoju pracowników i zespołów, pracuje blisko z kadrą managerską i wspiera pracowników firmy we wszystkich sprawach personalnych. Wiedzę i praktykę z obszaru HR zdobywała m.in. na studiach na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Głównej Handlowej, w pracy w firmach z branży doradztwa personalnego, bankowości i nowych technologii.zapraszają na szkolenie kierowane do Pracodawców z terenu powiatu legionowskiego pt.
„Skuteczna Rekrutacja Pracownika – pigułka wiedzy i dobrych praktyk”

Ostatnie wpisy

Skip to content